PREHISTORIK


Üretici:            Titus Interactive
Yayımcı:          Titus Interactive
Yıl:                  1991
Puan:               3.0



Mağara adamının günlüğü

“Merhaba, ben bir mağara adamıyım. Bugünlerde uzun bir yaşam sürdürmek zor ve bu yüzden insanlar çabuk unutuluıyor, benim de bu günlüğü tutmanın nedeni de budur. Umarım okurken sıkılmazsınız!”

“Burada yapacak fazla bir şey yok bu yüzden bir ağacın üstünde öylece oturuyorum ya da uyuyorum. Bazen acıkıyorum ve öyle olduğunda gidip yiyecek bir şeyler bulmam gerekiyor. Yemek bulmak için yolculuk etmeyi seviyorum çünkü öyle yaparken çok ilginç şeyler oluyor ama aç olmayı sevmiyorum!”

“Hayatımda bayağı, bayağı bir yer gezdim: Dağların içine ve ormanın içine ve hatta karla kaplı uzak topraklara gittim ve bir volkanın içnden geçtim. Volkana gitmeyin çocuklar, burası gerçekten tehlikeli bir yer ve içi gerçekten sıcak!”

“Karnım doluyken, enerji doluyum ve cidden büyük bir canavarı dövebilirmişim gibi hissediyorum. Böyle hissettiğimde bir arenaya, hayatımı kurtarmak için cidden BÜYÜK canavarlarla dövüştüğüm yere giderim. Boyutları yüzünden, dövüşmek o kadar da kolay değil ve zayıf yanlarını bulmak için beynimi kullanmam gerekiyor, ve bulduğumda onlara delirmiş biri gibi vuruyorum.”

“Tek kavgam arena kavgaları değil. Gittiğim her yolculukta ayılar ve dinazorlar gibi birçok tehlikeli yaratığa denk geliyorum ve hepsi bu da değil! Gittiğim her yerde değişik yaratıklar var: ormanda yılanlar, karlı bir bölgede penguen ve bir volkanın içinde garip insanlar – onlara vurduktan sonra kafaları vücutlarının içine giriyor. Bu hayvanlara neden vurduğumu bilmiyor musunuz? Beni yiyebilirler bu yüzden kendimi korumalıyım! Ayrıca sivri bitkileri ve çalılkları da sevmem  - ayağıma zarar veriyorlar. Sevmediğim başka şeyler de var: hep ağaçların arkasına saklanıp bana bir şeyler atan maymunlar ve kardan adamlar.”

“Hemen hemen hepsinde yiyecek bulduğumdan mağaraların içine girmek eğlenceli oluyor. Diğer insanların neden kendi yemeklerini içerde korumasız bıraktıklarını bilmiyorum ama hırsızlık yapmak yemek yemenin kolay bir yolu değil. Eğer mağaranın içinde bir işaret dikkatinizi çekerse başka bir çıkıştan gitmeyin çünkü sizi zaten gördüğünüz bir yere götürebilir ve bu sıkıcı.”

“Bazen korkunç bir insan çıkıyor. Çabucak kayboluyor - en korkutucu şey bu-  ama bazen o kaybolmadan ona vurmayı başarıyorum ve her zaman cebinden bir şey düşüyor. Bunlar işe yarar şeyler, balta gibi, ya da patlayan bir şey gibi. Bu adamı sevmiyorum.”

“Sevdiğim müzik hakkında bir şey yazmış mıydım? Kafamda bir melodi var ve ben yolculuklarımda onu mırıldanıyorum: lalalala lalalala. Bu melodi gerçekten güzel. Gezdiğim yerler de çok hoş. Hoş yerleri ve iyi müziği sevdiğimden şu an sanatçı olduğumu düşünüyorum. Yolculuk etmek gerçekten eğlenceli, dinazorlara vur ve yemek topla. Umarım bir gün siz de denersiniz ve ne kadar iyi olduğunu görürsünüz!”





DOWNLOAD

1 yorum:

Ecevit dedi ki...

Harikaydın mağara adamı
Bazan bu oyunları oynamak için XP Kuruyorum :)))
İçlerinden çoğunu oynuyorum wolfied mesela hehehe

Yorum Gönder



Copyright© 2010 Falan Filan, Hede Hödö :) Dos Oyunları | Dos Oyunları | Rss | Google |

Blogger Template created by Yalçın KAPOĞLU